Ahad, 27 Mac 2011

frist time di make up kan....mcm tk caye kn....

kalau la bkn sepupu sndiri yg make up kan...rasanya tk merasa la kot.....time aku kawin dulu pun make up sndiri je.....lebih kurang je....dah berumur ni teringin jugak nk rasa mcm mn org makeup kn kite.....huhuhu...sedih jugak dulu tk merasa pun... ..tu la kawin muda sangat kot masa tu....tp mmg muda lg tau  masa aku kawin dulu blm msuk lg umur 20an....pas sebulan br umur 20an...jodoh dah sampai kot time tu...terima je la.....
nak tengok tak hasil makeup dari my couson........






 
               haaaaa cam mana.......? bila aku sendiri tengok foto ni pun macam tak caya....aku ke aduhhhh lain kan........
         ini anak2 ku....yg  girl duk tgh tu bukan tau....tu anak causon aku....anak ku 3 orang je....
oklah tu je yg nk  kongsikn .......lain kali jumpa lg ye......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan